dinsdag 9 juli 2013

Liftchallenge #45

Hallo lifters in blogland,

Genieten jullie lekker van het mooie weer? Hopelijk tast het jullie knutselzin niet aan, want vandaag gaan we gewoon weer starten met een nieuwe nieuwe liftchallenge. Nadine heeft dit keer de kaart uitgekozen. Het is er een van Valerie Stangle. Wat een mooie kaartjes maakt zij!


Hopelijk kunnen ook jullie hier alle kanten mee op. Het liftteam heeft in ieder geval zijn best gedaan om met verrassende uitwerkingen te komen. En winnares van een aantal challenges geleden, Inge, deed gezellig met ons mee. Net als Dinette die challenge 43 won. 

Dinette stempelde erop los...

Helemaal Inge, met veel wit en mooie vormen...


Cornelie was in haar nopjes met deze leuke kleurtjes...

Nadine heeft een iets andere weg ingeslagen,
zoveel wit is niet echt haar ding...

en Marjan, ook een prachtige combinatie met die bloem...

Tja, en nu is de beurt aan jullie! 
En als je meedoet, maak je kans op een mooie prijs van onze nieuwe sponsor Creafine:




5 1/2 jaar geleden is Finie als stempelaarster met haar webwinkel Creafine begonnen. Inmiddels is Creafine uitgegroeid tot een volwaardige website met gemiddeld 2.500 verschillende artikelen op stempelgebied. Creafine heeft veel soorten stempels en is een van de grotere webwinkels voor Hero Arts, Chocolate Baroque en Crafty stempels maar ook vele andere merken. Daarnaast heeft Creafine een eigen stempelmerk uitgebracht waarvan Creafine er een beschikbaar stelt voor deze challenge. Creafine en haar creatieve team van medewerkers kun je bezoeken op diverse beurzen en ze geven regelmatig stempeldagen in Papendrecht. 
Voor vragen staat Creafine altijd open, dat kan via het contactformulier op de website, maar ook met een mailtje naar info@creafine.nl of met de telefoon 078-6153538. 

Creafine kun je terugvinden op 
www.creafine.nl 
http://creafine.blogspot.nl/ 
http://creafine-workshop.blogspot.nl/ 
www.facebook.com/Creafine 

Dit is de prachtige stempelset die je kunt winnen! Inclusief EZ mount.
Wij wachten met spanning op jullie inzendingen.
 Je kunt je kaart hieronder linken tot zaterdag 20 juli 12.00 uur

Veel plezier met deze liftkaart!


22 opmerkingen:

  1. Alweer een pracht uitdaging en wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt
    Een mooie prijs is er te winnen. Super!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pracht liftkaart en bedankt voor de schitterende voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke Liftkaart weer dames!! En hele mooie uitwerkingen, leuk zo verschillend! Ik doe weer mee!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke challenge, maar druk, druk ,druk!!!!!!
    Probeer mee te doen !!!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge weer! Super mooie liftkaart en wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt! Ik hoop wat tijd te kunnen vinden om mee te doen, ik ga hem zeker onthouden! Veel succes allemaal!Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettende leuke challenge!! Mooie voorbeelden hebben jullie ook weer gemaakt! Ik heb net mijn kaart gelinkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge, ik ga weer een keertje mee doen.
    Hij ligt te drogen,morgen gaat ie op de foto:-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer een leuke kaart om te liften,weer een poging wagen!
    weer een leukde voorbeeldkaarten dames

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lay-out die ik zeker vaker ga gebruiken. Zo mooi!
    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond het inderdaad een super mooie kaart om te liften, ik vind het zeer leuk om te doen. Veel succes aan iedereen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vond het ook heel leuk om te doen deze kaart,
    maar dan komt het plaatsen op deze site...!
    Volgens mij komt er iets niet goed.
    gr Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke liftkaart had Nadine uitgekozen ik heb er ook een kaartje mee gemaakt en zojuist geplaatst, hopelijk gaan jullie hem ook zien....

    groetjes rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart heeft Nadine gekozen!
    Bedankt voor weer een leuke liftkaart!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke liftkaart weer,maar toch ook een uitdaging voor mij. Het is toch een vrij CASachtig kaartje, niet echt mijn gebruikelijke scrapstijl ;) Bedankt voor de inspiratie weer meiden!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gave challenge en heb meegedaan en wat een mooie voorbeelden waren het prachtig.

    Liefs van bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke lift. Was erg leuk om te maken. Volgens mij ben ik wel de enige die een vierkante kaart heeft gemaakt, maarja ik maak ook nooit rechthoekige kaarten.
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat maakt ook niet uit hoor, een lift is ook leuk als ie vierkant is, zo lang de originele kaart maar herkenbaar is. Leuk dat je meedoet!

      Verwijderen
  17. Uuuh, ik heb net nóg een kaartje erbij gezet van mij. (sorry mijn 3e al) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik heb er een kaartje bij gezet en was weer erg leuk om te maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen