dinsdag 23 juli 2013

Liftchallenge #46

Ook deze keer mocht ik een kaart uitzoeken voor de liftchallenge. En omdat we inmiddels alweer bij challenge 46 zijn beland, wordt het steeds moeilijker om een beetje origineel uit de hoek te komen. We willen jullie tenslotte wel steeds weer uitdagen iets anders te doen. Nu denk ik niet dat we zoiets als deze kaart nog nooit hebben gedaan, maar ik blijf het leuk vinden om met vierkantjes te werken.


Deze kaart van Heather Klump is eigenlijk geen kaart, maar een schilderijtje. Toch leek ie mij zeer geschikt voor een kaart en dus om te liften. Maar jullie mogen natuurlijk ook een layout of schilderijtje maken. Wees vooral lekker creatief. Dat was ons team namelijk ook:

Een stijlvolle kaart van Marjan


Lekker tegendraads: vrolijke cirkels van Cornelie


En gezellig geel van Nadine

Wat er deze keer te winnen valt? Een leuke prijs van Bij oma Dee



Bij Oma Dee is een gezellige hobby(web)winkel in Bovenkarspel. In de winkel vind je vooral spulletjes op het gebied van kaarten maken en scrappen, maar ook Décopatch. Ik voel me als een kind in een snoepwinkel, heerlijk om met al die materialen bezig te zijn. En er is ook zoveel om uit te kiezen, het assortiment wordt wekelijks groter. Ik verkoop vooral Amerikaanse merken zoals Authentique, Bo Bunny, My Mind’s Eye, Jillibean Soup, Carta Bella, Lilybee Design enzovoort. En als ik het niet heb, kan het meestal wel besteld worden. Samen met Inge Groot organiseer ik ook regelmatig workshops. Inge bedenkt de mooiste creaties en de workshops zijn altijd supergezellig. Mede dankzij Inge verkoop ik nu ook merken zoals My Favorite Things, Whiff of Joy en Spectrum Noir Markers. Ik hoop dat je een keer langskomt in de (web)winkel om het met eigen ogen te zien. Groetjes Miranda

Dit is de prijs:

Een vrolijke stempelset van
Tiddly Inks, daar weet iedereen wel raad mee!


En nu zijn jullie aan zet. Lekker aan de slag! 
Je hebt de tijd tot en met zaterdag 3 augustus 12.00 uur. Veel plezier!

Groetjes,

Cornelie, Marjan & Nadine






26 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart om te liften en wat hebben jullie weer een inspirerende voorbeelden gemaakt!
    Echt super...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke liftkaart! En jullie uitwerkingen zijn allemaal zo heerlijk anders, geweldig!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De liftkaart is weer leuk!! En alle drie de voorbeelden zien er ook weer super uit! Wij kunnen aan de slag! Leuk!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer allemaal toppie uit hoor mooie liftkaart en prachtige voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig liftkaartje en de gelifte zijn ook weer gaaf, ik probeer weer eens mee te doen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke liftkaart en jullie uitwerkingen zijn prachtig! Jammer genoeg lukt het mij nu niet om mee te doen. Zo een leuke prijs stelt Miranda ter beschikking! Ik wens alle deelnemers veel succes!
    Zonnige groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd al zo'n kaart willen maken maar het is er nooit van gekomen. Ik heb deze keer een avond de tijd. Zou het mij lukken mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, hij is wéér leuk! Mooie gevarieerde voorbeelden ook, ik ga er mee aan de slag binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat hebben jullie weer leuke voorbeeldkaarten gemaakt, en wat leuk die vierkantjes, geweldig. Ik ga ook eens aan de slag. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke liftkaart en geweldige voorbeelden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart om te liften, ik vond het weer leuk om mee te doen!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart om te liften, ga zeker proberen weer mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart om te liften! Ik vond het weer een hele leuke challenge!
    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owww wat een leuke kaarten! Ik ga er binnenkort eens voor zitten! Ik ben dol op inchies :))
    Liefs,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super kaartje om te liften ik ga mijn best doen en ook iets mooi's te maken net als de meeste.

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie voorbeelden, ik heb er mijn draai aan kunnen geven...
    groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. aan de hand van jullie geweldig leuke voorbeelden, heb ik nu ook maar eens de stap genomen en meegedaan :)
    ik hoop dat hij aan alle eisen voldoet.
    groetjessssss, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heerlijk zeg deze challenge, ik wilde een baby kaartje make maar kon even zelf niets verzinnen.. gelukkig bied jullie blog vaak een leuke oplosseing en sla ik zo twee vliegen in een klap:)

    dank jullie wel voor de leuke challenge en de mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige voorbeeld kaarten zijn er gemaakt en er zijn ook allemaal al hele mooie kaarten ingezonden.
    Heb net die van mij toegevoegd.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke uitdaging en mooie voorbeelden en kaarten zijn er al gemaakt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo allemaal,

    Bij het plaatsen van mijn kaart kom ik hetzelfde probleem tegen als eerder. Hij verdwijnt steeds weer, zodra de pagina ververst wordt. Ik doe hem ook steeds weer via mr. Linky en dat helpt ook niet.
    Erg leuke challenge trouwens.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke lift om te doen, en ik ben op tijd! hihi.
    Fijne dag en groetjesssss Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wederom een superleuke lift om te maken!
    Ik heb mijn kaart geplaatst, maar het is volgens mij met mijn afbeelding misgegaan.....
    groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen