maandag 22 juli 2013

Uitslag liftchallenge #45

Het is maandag. Dat vind ik eigenlijk niet zo'n leuke dag, omdat de werkweek weer begint. Voor mij althans, want velen van jullie genieten maximaal van de vakantie, inclusief het mooie weer. Maar genoeg over het weer; jullie staan natuurlijk te popelen om te horen wie de afgelopen liftchallenge heeft gewonnen!?

Wat hebben we veel leuke inzendingen gezien, blijkbaar een heel liftbaar kaartje. Marfien kreeg zelfs haar kleindochters enthousiast. Leuk dat jullie meededen meiden, superleuke kaarten hebben jullie gemaakt!

Misschien dat CAS ook wel meer aanspreekt in de zomer, even snel een kaartje en dan hop weer naar buiten... Oké, oké, ik laat jullie niet langer in spanning. Na een eerlijke stemronde, is dit voor ons de top 3 in willekeurige volgorde:


Dames, als jullie het leuk vinden, mogen jullie onderstaande button op je blog plaatsen:


En dan (tromgeroffel) de winnares:

Gerjanne

Gefeliciteerd! Je hebt de prachtige stempelset van Creafine gewonnen. We hopen dat je er blij mee bent. Wil je mij (Nadine) even een mailtje sturen? Mijn e-mailadres staat in de sidebar. Dan zorg ik dat de prijs zo snel mogelijk jouw kant op komt.

Heb je niet gewonnnen? Doe dan mee met de volgende liftchallenge. Oh, en de winnares mag natuurlijk ook gewoon meedoen met de volgende challenge. Die komt morgen op ons blog. Ik hoop dat jullie van vierkantjes houden...

Tot morgen!

Groetjes,

Cornelie, Marjan & Nadine



10 opmerkingen:

  1. Schitterend wat een pracht kaarten en gefeliciteerd dames.
    Jammer dat je met dit warme weer moet werken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie top3! Gefeliciteerd GerJanne met je winnende kaart! En succes voor diegene die moeten werken...
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met de mooie top3! En Gerjanne gefeliciteerd met je winnende kaartje, super. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat super ! Natuurlijk ben ik helemaal blij! Ik ga je mijn adres mailen en maak even een rondedansje. Jippie!!
    Misschien is het juist wel koeler om vandaag te werken...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, wat leuk dames, de kaartjes zijn ook heel erg leuk om te zien en ik denk ook om te maken en GerJanne, van harte gefeliciteerd, je valt weer in de prijzen haha, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd dames prachtige kaarten het was dan ook een hele leuke liftkaart. ben benieuwd naar de vierkantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames! Hele leuke kaarten hebben jullie gemaakt! Vierkantjes... daar hou ik wel van, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeej! Net weet begonnen met bloggen en top drie. Goede stimulans om vol te houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames met jullie plaats in de top 3 en GerJanne gefeliciteerd met je eerste plaats, hele leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk een top3 plekje! Van harte ook Lisanne en van harte Gerjanne met je prijs!
    Op naar de volgende uitdaging!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen