dinsdag 30 januari 2018

Liftchallenge #126

**Marjan verzorgt deze keer de prijs**

De nieuwe challenge mocht ik uitkiezen en ik vond een mooie kaart op Internet (de blog vind je hier) en bedacht er deze opdracht bij:

Maak een achtergrond met een stencil en maak daarop een of meerdere silhouet afbeeldingen. Kleur deze ook in. Hoe is geheel vrij, net als de afwerking. Maar ... het moet wel een silhouet blijven.


Cornelie maakte een erg gave kaart ervoor, zo leuk die skyline en de huizenrij ervoor!:


 En deze is van mij:


Doen jullie gezellig mee? Je hebt de tijd tot vrijdag 16 februari 18.00 uur.

Ik sponsor deze challenge met deze leuke stempel van Penny Black:


Succes!

Groetjes van Cornelie en Marjan



6 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging. Mooie voorbeelden. Hier ga ik eens over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge. Jullie voorbeelden zijn ook leuk. Mijn kaartje is ook klaar en al gelinkt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave kaartjes hebben jullie gemaakt! En een toffe uitdaging, de mijne staat erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en mooie voorbeelden,ik heb net mijn 2de kaartje geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen